De Fototas > Camera's

Nikon F4 opknappen of ...

<< < (4/4)

Opi62:

--- Citaat van: fovi45 op 27 maart 2012, 13:47:32 ---Ik bedoelde inderdaad dat je met een kb camera veel beweeglijker bent,je kan om je model(len) heenlopen en de beste positie kiezen.Een serie maken van een bewegend model is echt nog niet zo heel eenvoudig.Je model danst beweegd en veranderd voordurend van gelaatsuitdrukking en in deze situatie mooie shots maken op het juiste moment vraagt nogal wat van je.Dat is heel iets anders dan een geposeerde foto in een studio maken.Maar hier op het forum zijn best beroepsmensen die dit nog veel beter kunnen verwoorden als ik.
vr. grt.
Jan

--- Einde van citaat ---

+1

Ruurd

Waldolala:
Hallo, Ook eigenaar van een F4S, had ook een issue met mijn camera, kon de onderste displaycijfers niet meer lezen, een vriend met een telefoon reparatieshop heeft enkele pennetjes opnieuw gericht en gesoldeerd , nu weer ok.
Nu heeft hij wel een redelijk profiel telefoonshop en dito gereedschap, een microscoop met verlichting om de kleinste details van chips te kunnen zien en solderen. Succes.

Chromenose:
Reactie op een vraag uit 2012 van iemand die niet meer is ingeschreven (?)

Rob

moto:
Beter laat dan nooit en getuigt van medeleven.

Fr. Joop

moto:
Mocht je belangstelling hebben, ik heb een F4 die goed werkend is, een gedemonteerde F4 en ik ben in overweging om een Pentax II met alles erop en eraan weg te doen.
Roept u maar.
Gr. Joop  ( die bezig is voor een Fuji GX )

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie