Auteur Topic: iemand ervaring met secondhandcamera.nl?  (gelezen 6955 keer)

Offline eMWee

• Analoog liefhebber
Re: iemand ervaring met secondhandcamera.nl?
« Reactie #15 Gepost op: 24 januari 2020, 16:28:09 »
Enkele maanden geleden   bij Second Hand Camera  een  Mamiya  Secor  C 80mm2.8 gekocht ; voor   een  goede prijs   een zeer   propere  & kwalitatieve lens  , met ook nog een  jaartje waarborg !
Voor mij zeker een aanrader.

Offline Jelle

• Regelmatige bezoeker
  • **
« Reactie #16 Gepost op: 3 februari 2020, 18:57:16 »
Betrouwbare handelaar. Zeer vriendelijke man. Ik ben zelfs bij hem thuis geweest voor de aanschaf van een Leica lens. Hij heeft me toen heel fijn geadviseerd. Peter is een eerlijke betrouwbare en fijne man.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

Offline GeertG

• Nieuw
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 19 februari 2021, 11:03:57 »
Ik ben zo tevreden over Peter van Secondhandcamera dat ik hier graag nog even een review toevoeg.

Altijd geweldige service, reageert snel op berichten en hij heeft eigenlijk alleen maar echt nette spullen op de site staan.

Een keer meegemaakt dat een (Nikon)-lens wat plakkende lamellen had. Die heeft hij toen heel rap kosteloos voor me laten fixen. Dat kenmerkt voor mij de echt goede service!

Verder is 't een aardige kerel en als het corona-technisch allemaal kan, raad ik zeker aan om eens een bakkie bij hem te doen als je wat wilt kopen ;-)
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2021, 19:21:06 door GeertG »

Offline eMWee

• Analoog liefhebber
« Reactie #18 Gepost op: 19 februari 2021, 14:23:07 »
Ondertussen bij Peter een tweede  M645 body  aangeschaft  ; helemaal in zeer goede staat  zonder enige  schade ; de   spiegeldemper & de licht seals  waren ook vervangen !
Helemaal zoals het hoort te zijn  voor    2dehandsverkoop .

Offline srdlm

• Vaste bezoeker
« Reactie #19 Gepost op: 19 februari 2021, 19:46:07 »
Ik heb eens n lensje bij hem gekocht. Prettig contact en geen kat in de zak. Zeker zo goed als omschreven.
Vriendelijke groeten, Hans