Auteur Topic: Epson 2450photo scanner  (gelezen 5606 keer)

Borghesia

• Gast
Re: Re: Voigtländer Vito automatic r
« Reactie #15 Gepost op: 8 februari 2012, 22:02:30 »
geloof dat er in 2013 geen updates meer komen voor xp... 8(

Geeft niks, ik kies er voor te blijven werken met mijn Minolta Multi pro. En ben gewend aan de oude Photoshop 6.
Never change a winning team.

Lomo-art

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 8 februari 2012, 22:12:18 »
Geeft niks, ik kies er voor te blijven werken met mijn Minolta Multi pro. En ben gewend aan de oude Photoshop 6.
Never change a winning team.

Nee hoor! een goed huwelijk moet je niet verstoren.. ik zal er ook mee blijven werken..

zenzabronicus

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 8 februari 2012, 22:13:39 »
Een mac is niet goedkoop in aanschaf... 8(

Ach koop eens een snelle windows PC met 4gb intern 1gb videokaart en 1 Tb hd, doe daar een high definition 27" beeldscherm bij, mail en surf software, fotobewerking software, iTunes en nog een handvol toepassingen en dat alles legaal met update en bijna geen virussen, draadloos toetsenbord en muis, dan valt het wel mee... (Media markt aanbieding gekocht €1450 1,5 jaar geleden)

Lomo-art

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 8 februari 2012, 22:17:03 »
Ach koop eens een snelle windows PC met 4gb intern 1gb videokaart en 1 Tb hd, doe daar een high definition 27" beeldscherm bij, mail en surf software, fotobewerking software, iTunes en nog een handvol toepassingen en dat alles legaal met update en bijna geen virussen, draadloos toetsenbord en muis, dan valt het wel mee... (Media markt aanbieding gekocht €1450 1,5 jaar geleden)

Is goed als ik een miljonair :P dood kan kietelen..
Het verbaasd mij altijd dat mensen ach dan koop je ff dit een ff  dat..maar niet iedereen is draagkrachtig om dat ff te doen.
Maar met minimale middelen kom je er ook ;)

Opi62

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 8 februari 2012, 22:19:23 »
Is goed als ik een miljonair :P dood kan kietelen..
Het verbaasd mij altijd dat mensen ach dan koop je ff dit een ff  dat..maar niet iedereen is draagkrachtig om dat ff te doen.
Maar met minimale middelen kom je er ook ;)

+1

Offline staal571

• Analoog liefhebber
  • I like my Nikon F5
    • Flickr Foto's
« Reactie #20 Gepost op: 8 februari 2012, 23:56:05 »
Een Mac is niet duur, ik zal een voorbeeld geven, 2 jaar geleden ging ik samen met een vriend op pad voor een laptop, ik wilde een Macbook omdat ik alles van Apple heb, mijn vriend haakte toch af vanwege de prijs, hij heeft toen  een of ander overjarig windhoos laptop gekocht van een dacht ik redelijk bekend merk, voor ongeveer 3/4 van de prijs van een macbook, nu 2 jaar later is mijn macbook nog in perfecte staat en kan ik nog steeds zonder virussen (scanner) en spam ruim 3 uur op de accu de macbook werken, mijn vriend is nu alweer naar een volgende laptop aan het kijken omdat het ding vreselijk traag is geworden, en hij nog maar 15 minuten op de accu kan werken, resumé hij moet dus weer veel geld moet uitgeven.

Wie heeft is nu na 2 jaar het meeste geld kwijt ?.

Maar ik wil hier geen discussie uitlokken dus dit is het enige wat ik er over wil zeggen .

peter 
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2012, 00:22:37 door staal571 »
http://www.flickr.com/photos/peterstaal/
Ook al stel ik hier een domme vraag dan verwacht ik toch wel een serieus antwoord.

Offline Roeland

• Analoog liefhebber
« Reactie #21 Gepost op: 9 februari 2012, 06:46:11 »
als je alleen de functionaliteit van een mac wil en niet vast zit aan het design kun je overwegen om OSX op een andere Intel doos te prutsen, beetje knutselen maar het werkt wel en je kunt als het moet van twee walletjes snoepen. Ik heb alleen geen idee wat OSX los kost, ik heb alleen geroofde dvd'tjes gezien.
De collectie: http://collectiblend.com/Cameras/mycamprofile.php?uid=935&sort=man
Klaar voor gebruik: Leica C1/APX100 - Nikon F55/APX100 - Yashicamat 124G/APX100 - Zorki 4/superia200

ruud

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 9 februari 2012, 07:12:30 »
Marc, gefeliciteerd met je mooie Vito! Al aan schieten ermee?

groet, ruud

Offline staal571

• Analoog liefhebber
  • I like my Nikon F5
    • Flickr Foto's
« Reactie #23 Gepost op: 9 februari 2012, 10:29:33 »
als je alleen de functionaliteit van een mac wil en niet vast zit aan het design kun je overwegen om OSX op een andere Intel doos te prutsen, beetje knutselen maar het werkt wel en je kunt als het moet van twee walletjes snoepen. Ik heb alleen geen idee wat OSX los kost, ik heb alleen geroofde dvd'tjes gezien.

Roeland het ging mij  niet specifiek over de software, maar meer over de hardware die is kwalitatief gewoon erg goed, en in mijn geval heb ik als voorbeeld  de accu aangehaald.

OSX is niet los te koop, daar zijn al hele rechtzaken over gevoerd, door firma's die intel PC met OSX verkochten, die hebben alle rechtzaken verloren en zijn allemaal opgehouden of Failliet gegaan.

Ik heb het in het verleden ook wel geprobeerd, maar het probleem zit hem in de diverse drijvers die nodig zijn om de boel draaiend te krijgen, mij is het niet gelukt om een 100 % werkend systeem te krijgen.

Peter
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2012, 10:46:42 door staal571 »
Ook al stel ik hier een domme vraag dan verwacht ik toch wel een serieus antwoord.

Offline cootje1

• Analoog liefhebber
  • Hij kwam, hij zag.................en nam een foto
Re: Epson 2450photo scanner
« Reactie #24 Gepost op: 10 februari 2012, 11:00:53 »
Hallo allemaal,

op zich hebben jullie wel gelijk, maar bijvoorbeeld een nieuwe Apple Mac wat voor type dan ook is en blijft voor mij helaas financieel onhaalbaar, ik kan er wel geld voor opzij gaan zetten maar dan vind ik het nog altijd veel geld, voor mij is de lol eigenlijk ook een beetje lowbudget wat te hobbyen, als ik vandaag de staatsloterij win tja dan sta ik maandag bij de Applestore maar tot die tijd zal het gewoon met beperkte middelen moeten. :)
Wie weet kom ik wel weer een goed lopende scanner tegen bij de kringloop, je weet het maar nooit.

met vriendelijke groet

Marc
met vriendelijke groet Marc
Rolleiflex SL35:Kodak Gold 200 Pentax MX: Foma100
Pentax MEsuper: Kodacolor VR Plus200 
Lowbudget1:Foma100 Pentax6x7:Fuji NPH400

Offline staal571

• Analoog liefhebber
  • I like my Nikon F5
    • Flickr Foto's
Re: Epson 2450photo scanner
« Reactie #25 Gepost op: 10 februari 2012, 11:14:15 »
Hallo allemaal,

op zich hebben jullie wel gelijk, maar bijvoorbeeld een nieuwe Apple Mac wat voor type dan ook is en blijft voor mij helaas financieel onhaalbaar, ik kan er wel geld voor opzij gaan zetten maar dan vind ik het nog altijd veel geld, voor mij is de lol eigenlijk ook een beetje lowbudget wat te hobbyen, als ik vandaag de staatsloterij win tja dan sta ik maandag bij de Applestore maar tot die tijd zal het gewoon met beperkte middelen moeten. :)
Wie weet kom ik wel weer een goed lopende scanner tegen bij de kringloop, je weet het maar nooit.

met vriendelijke groet

Marc

Nou het is vandag de 10e dus misschien kun je morgen al op pad om wat nieuws te kopen, nee geintje je moet het doen met de spullen die je hebt, ik heb er ook lang over gedaan om de zaakjes te krijgen zoals ik het wilde hebben, en ik heb wel een boom in de tuin, alleen groeit daar wat anders dan euro biljetten aan.

Peter