Leuk dat jullie mijn intro kunnen smaken, ik ben normaal niet echt een schrijver (understatmend )
Na lang twijfelen en aarzelen dan toch maar de knoop door gehakt en met mijn foto's voor het eerst naar buiten gekomen .
Ik heb op Flickr een accound aangemaakt en daar alle foto's, dit ik een ster gegeven had in Lightroom, er in een grote verzameling gedumpt .
Ik heb intussen al een aantal albums gemaakt die ik gevuld met selecties die ik wel wil delen met de rest van de wereld . Het ergste hou ik uiteraard voor mezelf ,
Het is het resultaat van 3 jaar foto's trekken , zowel digitaal als een beperkt aantal analoge.
Speciaal voor jullie is er een album met enkel analoog waaraan er minimaal gesleutel is in lightroom .
https://www.flickr.com/gp/199098698@N08/i58hb0kYg7Toen ik begon met analoog, ben ik direct mijn BW zelf van bulk (Foma 400) beginnen rollen .
Achteraf gezien was dit nu niet meteen de film waar ik direct terug voor zou kiezen . Ik was steeds maar matig tevreden met het resultaat .
Vandaar het beperkte aantal analoge die een "ster" kregen.
Intussen is de Foma 400 op en ben ik een beetje aan het uitkijken naar iets wat me beter ligt.
Deze zomer had ik op reis , Ektar 100 mee , toen ik die ontwikkelde, had ik wel dat WAUW gevoel.
Theonardo-1065 by
Theonardo, on Flickr
Voor BW heb ik laatst Foma100 vlakfilm geprobeerd , en ook daar had ik zo iets van: OK !!! DAT GAAN WE DUS NOG DOEN
Theonardo-1084 by
Theonardo, on Flickr