Auteur Topic: Let op Ladies, er komt een heteluchtballon over ....  (gelezen 599 keer)

Offline henk47

• Analoog liefhebber
Re: Let op Ladies, er komt een heteluchtballon over ....
« Reactie #15 Gepost op: 7 september 2022, 14:13:39 »
Ik heb de indruk dat er in jouw fotoclub miereneukers zitten !!

Dank, en dat niet alleen... tis m'n laatste jaar maar ik zoek nog een vervangend clubke in de buurt. In Best zitten wat analoge jongens, maar ik ben het contactadres kwijt....

Offline Mono

• Analoog liefhebber
« Reactie #16 Gepost op: 7 september 2022, 14:19:03 »
Da's niet zo best.
Mijn code blijft analoog.

Offline Mono

• Analoog liefhebber
« Reactie #17 Gepost op: 7 september 2022, 14:19:54 »
Maar de kans is aanwezig dat ze dit lezen.   :)
Mijn code blijft analoog.

Offline beeperhorrie

• Analoog liefhebber
« Reactie #18 Gepost op: 7 september 2022, 15:15:41 »
Da's niet zo best.

:'D

Die kans is voor zeker groot.
Ben Minolta 110 zoom MK II  -  Nikon F90x  -  Kiev 6С  -  Icarex 35  -  HorizonT  -  Zeis Ikon Ikoflex  -  Nikon F-501

Offline henk47

• Analoog liefhebber
« Reactie #19 Gepost op: 18 september 2022, 15:02:52 »
Aandachtige leden in je fotoclub    :)
Men mag soms wel kritischer zijn ...
Van je eerste foto zie je duidelijk dat het om een samenstelling gaat. Je update daarentegen vind ik meer dan geslaagd, al zou ik het contrast in die achtergrond bijna op het zelfde niveau van de voorgrond brengen en, in mijn ogen belangrijk,  voeg zeker en vast wat korrel toe aan je achtergrond. Zeker door het nog wat te vervagen gaat het verschil in korrel tussen voorgrond en achtergrond te groot zijn .  en zo verrraad je je eigen dat het  om een compositie gaat .  :)  Wel twee mooie honden die je hebt. En tot slot, stel ik me de vraag of de originele foto , wellicht met je dochter op de achtergrond, toch niet mooier was ...

Om op je laatste opmerking te reageren... nee, ze zat heel storend precies achter haar hondjes...
En die samenstelling.... dat je het ziét bij de eerste foto .... de hondjes zijn met de Hasselblad gedaan, de muur achteraf digitaal met de telefoon .... dat had ik dus beter óók met de Hassie moeten doen.
Een leuke en waardevolle reactie, dank!

Offline henk47

• Analoog liefhebber
« Reactie #20 Gepost op: 18 september 2022, 15:05:46 »

Ja, want ze reageerden op een bericht van mij, en een lid is zelfs op onze tentoonstelling van fotoclub Lucifer (tussen Kerst en Nieuw in Vessem) geweest. Maar kan ook zijn via Fb groep Analog Only, daar zal ik ook nog eens herinneren...