Foto's > Series

Berlijn 2022

(1/5) > >>

droomplek:
Berlijn vind ik een fascinerende stad. Het heeft niet de grandeur van Parijs, de pracht en praal van Rome, de sjiek van Londen, de gezelligheid van Amsterdam. Berlijn heeft melancholie, rauwheid, anarchie, weltschmerz.
De eerste paar keer dat ik er was heb ik helemaal geen foto's gemaakt. Eenmaal dat ik een sterkere band kreeg met de stad ben ik gaan fotograferen. Onlangs was ik er weer een lang weekend en heb ik er (voor mijn doen) veel gefotografeerd. De treinreis er naartoe helpt ook erg mee: 6 uur lang door een saai landschap, een perfect intermezzo tussen het gewone thuis en het intrigerende Berlijn.

Mono:
Fijne serie zo. En voor mijn gevoel "moet" deze in zwartwit inderdaad.

defotobakker:
nah... daar was ik afgelopen weekend nog... Berlijn Mitte... Friedrichstrasse onder het spoor door.. rare stad inderdaad, heel wijds opgezet, relatief weinig mensen op straat, alles veel rustiger dan in Nederland. en amper auto's op straat.. wel elektrische stepjes, en een maand lang met de S bahn voor 9,-........mijn vrouw zit er deze week nog voor haar studie. en die trein reis..... het leek wel een boemmel...  ^^

beeperhorrie:
Heel mooie serie zo.  Sterk in zwart-wit.

M Stormink:
Mooie serie vooral de foto van de zendmast het contrast tussen de rechte mast en golvende vorm van de wolken doen het goed.
Ook foto 10 ,12 en 14 bekoren mij wel.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie