Auteur Topic: Een van de grootste bouwputten ter wereld?  (gelezen 404 keer)

Offline henkvanzuylen

• Analoog liefhebber
Een van de grootste bouwputten ter wereld?
« Gepost op: 18 september 2021, 21:14:50 »
Zo heb in ieder geval Dubai ervaren de keren dat ik er geweest ben.
Deze zijn van 2019
Pentax MX, Ilford FP4+

Ik ben geen fotograaf, ik maak wat foto's voor mezelf

Offline beeperhorrie

• Analoog liefhebber
Re: Een van de grootste bouwputten ter wereld?
« Reactie #1 Gepost op: 18 september 2021, 21:18:31 »
Dubai, volgens mij is het daar erg warm.  Daar zal ik dus nooit kunnen komen.  Wel heel mooie serie.

Offline jbladel

• Analoog liefhebber
  • Ik heb geen idee, maar doe het toch.
« Reactie #2 Gepost op: 18 september 2021, 21:22:48 »
Dubai, volgens mij is het daar erg warm.  Daar zal ik dus nooit kunnen komen.  Wel heel mooie serie.

Alles en iedereen zit daar non stop in de airco. Het is daar (binnen) dus nergens warmer dan 20 graden.
Heb een vriend uit dubai die het afgelopen zomer zwaar had in Nederland, omdat wij hier niet overal aan airco doen  ^D
135: Canon
120: Mamiya
Een mens moet een code hebben ;)

Verlanglijstje: Sekor C/N 35/45mm (mamiya 645), RZII, Mamiya Press lens/body doppen en toebehoren, Canon AE-1Program (zwart)

Offline henkvanzuylen

• Analoog liefhebber
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2021, 21:35:57 »
Dubai, volgens mij is het daar erg warm

Zeg maar gerust 'vies heet'
Ik ben er 2x geweest voor een klus van een dag of 5 (per keer), alle werkzaamheden wel buiten, maar het is eigenlijk geen doen.

Voordeel is dan weer wel dat de grote potten bier 's-avonds in het hotel, aan de rand van het zwembad, wel héél erg goed smaken   ^D

Offline henkvanzuylen

• Analoog liefhebber
« Reactie #4 Gepost op: 18 september 2021, 21:58:49 »
@Mr_Fibble (Rick) wil jij dit topic even verplaatsen aub
Ik heb het per abuis bij films gezet ipv bij foto’s   :(

Offline Replay

• Regelmatige bezoeker
  • **