Foto's > Groot formaat

Put a cap on my head...

(1/1)

henk47:

Was beetje koud zonder haar, dit is al beter haha ...

Tintype 4x5inch, groeten Henk

Clemens:
Wat zijn het toch steeds mooie beelden!

Carnaval in Brabant? :D

beeperhorrie:
De sfeer is weer heerlijk die van honderddertig jaar terug (en misschien wel meer) zonde dat het linkeroog net buiten de scherpte valt.

Ik hoop dat er ook weer eens een live model komt.

Ree:

--- Citaat van: beeperhorrie op 26 augustus 2021, 12:19:03 ---De sfeer is weer heerlijk die van honderddertig jaar terug (en misschien wel meer) zonde dat het linkeroog net buiten de scherpte valt.

--- Einde van citaat ---
Maar ik snap je keuze om de scherpte op de kwasten te leggen helemaal.

--- Citaat van: beeperhorrie op 26 augustus 2021, 12:19:03 ---Ik hoop dat er ook weer eens een live model komt.

--- Einde van citaat ---

Zelf zou ik heel snel verveeld raken met poppen en alleen "live" willen werken. Ik vind het heel bijzonder om te zien dat je de discipline kan opbrengen om te blijven oefenen op dergelijke onderwerpen. Het is cruciaal, maar het zou mij niet lukken.  :D Chapeau!

henk47:

--- Citaat van: beeperhorrie op 26 augustus 2021, 12:19:03 ---De sfeer is weer heerlijk die van honderddertig jaar terug (en misschien wel meer) zonde dat het linkeroog net buiten de scherpte valt.

Ik hoop dat er ook weer eens een live model komt.

--- Einde van citaat ---

Het andere oog ook, maar dat valt je misschien minder op omdat ik daar wat slimme verscherping heb toegepast. Tsja, ik heb de keuze vooraf gemaakt richting lampekapke....
Live.... ik zal zo direct eens in de recente voorraad duiken....

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie