Algemeen > Net binnengekregen!

Scan dual

(1/2) > >>

beeperhorrie:
Voila een prachtige Minolta Dimage Scan III Dual AF-2840.  Komt van theo bartelings en het kon niet op een beter moment komen daar mijn oude scanner er definitief mee was gestopt.

Nog niet aan toegekomen om de software te installeren. Een erg druk weekend achter de rug en ben vandaag zelfs achter de PC in slaap gevallen. ter verdediging was ik gisteren om zes uur op en ben tot afgelopen nacht drie uur doorgegaan. Daarna om half zeven weer op maar dat was toch even te veel van het goede en bleken de armen van Morpheus comfortabeler dan gedacht (hoewel ik niet echt genegen ben om  in de armen van een manspersoon te slapen).

eMWee:
Heel fraai die scanner   en toch al  heel goede negatiefhouders erbij .
Veel scanplezier; kon niet  beter komen  , we verwachten de scans van de  AFF uitstap !!
Grts
Maurits

Ed Post:
Heel mooi. Ik heb zelf de Minolta Scan Dual IV, mét de APS adapter zodat ik ook APS films kan scannen.
Zijn erg mooie scanners hoor.

beeperhorrie:

--- Citaat van: eMWee op 14 juni 2021, 21:28:10 ---Heel fraai die scanner   en toch al  heel goede negatiefhouders erbij .
Veel scanplezier; kon niet  beter komen  , we verwachten de scans van de  AFF uitstap !!
Grts
Maurits

--- Einde van citaat ---

Die gaan morgen of overmorgen pas naar de Hema en dan nog wachten tot ze klaar zijn. Daarna nog zien in te passen in het frame.

cmug:
Heb ik ook (of net 1 model eerder of later) . Geeft goede scans. Maar is niet snel. Gebruik hem nog maar zelden.
Eigen Minolta software vond ik erg fijn, mits je OS van je computer er goed mee overweg kan. Met mijn nieuwe computer OS moest ik toch voor externe software boer kiezen (dacht Vue scan) 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie