Foto's > Groot formaat

500 Megabytes "op zicht" ...

(1/2) > >>

henk47:
Beetje spelen in de studio, temperatuur was wonderwel 20 graden Celcius dus prima te doen ... nog eens een proefje met de nieuw zelf gemaakte waterhouse stops, nu F5, F6, F8, F12, F16 en F20 dus altijd wel een keuze te maken. Model is Kitty met de 500megabytes-bril, probleem is dat die bytes er nevernooit meer af te halen zijn want komen uit een gecrashte harddisk.... LOL
(tintype 5x7 inch, Petzval lens Morleys op diafragma F20, 7 minuten belichting)

(dit is een vervolg op een eerdere plaat waarbij de schijfjes volkomen zwart waren afgebeeld)

groeten, Henk

beeperhorrie:
Dat gaat met een levend model niets worden met 7 minuten belichting. Hoewel ik heb collega's die dat misschien wel kunnen, die bewegen maar erg weinig op een dag.

Mono:
Thunderbirds Are Go.

Kwam opeens bij me op.

Maar goed, terug naar het onderwerp.   :)

henk47:

--- Citaat van: beeperhorrie op 12 juni 2021, 22:13:32 ---Dat gaat met een levend model niets worden met 7 minuten belichting. Hoewel ik heb collega's die dat misschien wel kunnen, die bewegen maar erg weinig op een dag.

--- Einde van citaat ---

Die had ik in mijn werkzame leven ook een paar, vaststaande actie was dat ze precies om 5 uur hun pen lieten vallen hahaha

defotobakker:
waar een wil is is een weg... 7 minuten... is als je het anders bekijkt ook maar 420 sec..
coole bril, ook de relativiteit van digitale gegevens en een gemis van apparatuur om het af te lezen.. kan je je informatie beter op een glasplaat belichten.. die informatie kan je aflezen zolang er een zon is.....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie