Auteur Topic: Wat vinden wij van dit portret?  (gelezen 1072 keer)

Offline Peerke

• Regelmatige bezoeker
  • **
Re: Wat vinden wij van dit portret?
« Reactie #15 Gepost op: 3 mei 2021, 13:58:57 »
Ik zie dat ik niet de eerste ben met deze mening.. Het perspectief is me iets te opdringerig. Had wat mij betreft van iets verder af geschoten kunnen worden..
Geladen met film: Olympus Mju-I, Olympus OM-1 + 28/3.5, Bronica SQ-b + 80/2.8

Offline henkvanzuylen

• Analoog liefhebber
« Reactie #16 Gepost op: 3 mei 2021, 21:10:43 »
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet zo goed waarom wij moeten vertellen wat wij van een willekeurige foto (van iemand anders) moeten vinden.
Ik ben geen fotograaf, ik maak wat foto's voor mezelf

Offline Mono

• Analoog liefhebber
« Reactie #17 Gepost op: 3 mei 2021, 21:55:49 »
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet zo goed waarom wij moeten vertellen wat wij van een willekeurige foto (van iemand anders) moeten vinden.

Dat is twee keer moeten.
Geen idee waar dat vandaan komt.
Wie bang is om te vragen schaamt zich om te leren.

Offline ToonC

• Regelmatige bezoeker
  • **
« Reactie #18 Gepost op: 3 mei 2021, 22:13:47 »
JBladel: Model is Malou Petter. Zij leest het nieuws op tv.
Kleuren achtergrond en jasje zijn redelijk complementair, dus dat zal wel een bewuste keuze zijn.
Van mij geen technische opmerkingen, want ik heb helemaal geen verstand van portretten fotograferen.
Maar wat vindt Mono er zelf van? Dat interesseert mij dan weer wel.

Offline Mono

• Analoog liefhebber
« Reactie #19 Gepost op: 3 mei 2021, 22:25:23 »
Morgen Toon. Ik wou niet meteen de boel een richting in duwen, maar eerst even horen wat jullie, onbevangen, vinden.  :)

Offline willemse

• Analoog liefhebber
  • de beste foto,s maak je zelf
« Reactie #20 Gepost op: 4 mei 2021, 09:48:02 »
Het is onmogelijk om hier niets van te vinden, zeker als we toen ieder zaterdag een volle agenda hadden van portretten groepen enz.