Auteur Topic: LomoGraflok 4×5 Instant Back  (gelezen 205 keer)

Offline M Stormink

• Analoog liefhebber
LomoGraflok 4×5 Instant Back
« Gepost op: 27 maart 2021, 16:42:03 »
Even melden , kreeg een e-mail van lomography binnen dat de LomoGraflok 4×5 Instant Back die ik gepreordered had vertraging op heeft gelopen en nu een leverdatum van August 2021 heeft gekregen.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline beeperhorrie

• Analoog liefhebber
Re: LomoGraflok 4×5 Instant Back
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2021, 22:05:09 »
Ik vind vijf maanden vertraging behoorlijk maar dat is natuurlijk niet de echte vertraging. Wat zou oorspronkelijk de leverdatum zijn?
Als dat juli was valt het nog wel mee <:), zou het maart zijn dan is het dus wel erg veel :'(.

Offline M Stormink

• Analoog liefhebber
« Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2021, 22:33:31 »
Ik dacht april mei weet niet meer precies wanneer

Offline beeperhorrie

• Analoog liefhebber
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2021, 22:41:24 »
Dat is toch wel een heel behoorlijke vertraging. Hebben ze nog een reden gegeven (behalve: 'sorry door corona....').

Offline M Stormink

• Analoog liefhebber
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2021, 22:43:43 »
Nee, Corona is wat ze op hebben gegeven.

Online Erwin TF

• Analoog liefhebber
  • Zal ik het ooit eens leren.... Betwijfel het.
    • Flickr
« Reactie #5 Gepost op: 27 maart 2021, 23:11:53 »
Ik geloof dat de oorspronkelijke leverdatum maart/april was, ik heb zelf ook een preorder geplaatst.
Het probleem met Corona was dat veel fabrieken stil lagen, veel zieken hadden en daardoor de Chinese economie bijna stil kwam te liggen (zover ik weet wordt de Instax back daar gemaakt of misschien alleen de onderdelen).
Nu is alles weer een beetje op gang gekomen, maar er schijnt nu weer een wereldwijd gebrek aan scheepscontainers te zijn waardoor goederen vertraging hebben. En de blokkade van het Suezkanaal helpt ook niet echt mee.
Ik zit zelf in de fietsen en daar is ook een wereldwijd gebrek aan onderdelen, verschillende Nederlandse fietsmerken kunnen niet aan de vraag voldoen waardoor er levertijden van enkele maanden tot soms volgend jaar zomer zijn.
Het verbaasd mij dus niks dat de levering van de Instax Graflokback vertraging oploopt.
A technically perfect photograph can be the world's most boring picture -Andreas Feininger-

Offline beeperhorrie

• Analoog liefhebber
« Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2021, 00:09:28 »
Als ze de Egyptenaren van vroeger nog hadden was het zo opgelost en kon de boot verder varen.