Auteur Topic: Schakelschema Durst AC 707 Autocolor  (gelezen 220 keer)

Offline MarinusLilienthal

• Nieuw
  • *
Schakelschema Durst AC 707 Autocolor
« Gepost op: 26 maart 2021, 19:57:47 »
Hallo AFF,
ik heb samen met mijn vader recent een Durst AC 707 Autocolor geerfd. Helaas loopt hij nog niet en onze elektricien zegt dat hij een schakelschema nodig heeft om hem te repareren. Weet iemand waar je een schakelschema zou kunnen vinden of misschien gedetaileerde technische informatie?

Offline Mono

• Analoog liefhebber
Re: Schakelschema Durst AC 707 Autocolor
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2021, 20:33:36 »
Welkom Marinus.

Best kans dat iemand hier raad weet.

O, en je vader is hier ook welkom hoor.   :)
Wie bang is om te vragen schaamt zich om te leren.

Offline Erik van der Harst

• Vaste bezoeker
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2021, 21:52:51 »
Een schema zal moeilijk worden. Je kan er met googelen een paar uur insteken. Maar wat is er stuk aan? De autocolor is moeilijk maar de rest? Geen licht? Ik wil er wel eens naar kijken als het niet te ver is, ik woon in Amsterdam. Of je zou hem kunnen langsbrengen.
If it ain´t broke don´t fix it

Offline Rien120

• Vaste bezoeker
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2021, 21:58:31 »
Heb het net even gegoogeld, vond het direct, Franse versie, pdf kost 9,99 euro, zoek op repair manual. Kreeg de link niet gedownload.
Vr.gr.,
Rien

Offline Rien120

• Vaste bezoeker

Offline Erik van der Harst

• Vaste bezoeker
« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2021, 22:55:06 »
Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van dit proberen te downloaden. In mijn ervaring willen ze gewoon je email adres hebben om te spammen en die download kan je vergeten. Durst had die manuals sowieso nooit als PDF dus je moet maar hopen dat iemand er een gescand en geupload heeft. Het enige wat ik ooit heb kunnen vinden was een paar schema's voor Laborator voedingen.
If it ain´t broke don´t fix it

Offline MarinusLilienthal

• Nieuw
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 27 maart 2021, 22:46:42 »

Ik ben erg benieuwd naar de resultaten van dit proberen te downloaden. In mijn ervaring willen ze gewoon je email adres hebben om te spammen en die download kan je vergeten.

Ja, ze vragen 10€ aanmeldingskosten en 40€ voor de handleiding maar er is geen preview van het document. Dat maakt me wel een beetje skeptisch. Maar misschien heeft Rien120 al goede ervaringen met de website?