Auteur Topic: in memoriam, forumlid dasca  (gelezen 1250 keer)

Offline beeperhorrie

• Analoog liefhebber
Re: in memoriam, forumlid dasca
« Reactie #15 Gepost op: 15 februari 2021, 13:09:36 »
Ja dat is nou eenmaal inherent aan een internet-gezelschap
Je kan niet voorkomen dat mensen ongemerkt ‘verdwijnen’ van dit forum, hoe triest dat ook kan zijn

Ik vind dat altijd inderdaad erg triest. Op een autoforum waar ik op zit is het inmiddels van een aantal mensen bekend dat dit ook gebeurd is.

Offline Mono

• Analoog liefhebber
« Reactie #16 Gepost op: 15 februari 2021, 13:22:16 »
Je kan niet voorkomen dat mensen ongemerkt ‘verdwijnen’ van dit forum, hoe triest dat ook kan zijn

Dat is helemaal waar en ik maak mezelf wat dat aangaat ook geen illusies.

Maar eens een PB-tje sturen (of e-mail als het adres voorhanden is) naar iemand die al een tijdje niet van zich heeft laten horen (terwijl hij/zij normaalgesproken regelmatig post) zou iets kunnen zijn om wat vaker te doen. Dit is geen kritiek, maar slechts een idee dat bij me opkomt. Bij overlijden maakt dat de zaak niet omkeerbaar uiteraard. Maar dan kunnen we dat in ieder geval delen. En als de persoon in kwestie nog leeft is er niets verloren. Integendeel.
Wie bang is om te vragen schaamt zich om te leren.

Offline Eef

• Analoog liefhebber
« Reactie #17 Gepost op: 15 februari 2021, 13:24:07 »
Dat is helemaal waar en ik maak mezelf wat dat aangaat ook geen illusies.

Maar eens een PB-tje sturen (of e-mail als het adres voorhanden is) naar iemand die al een tijdje niet van zich heeft laten horen (terwijl hij/zij normaalgesproken regelmatig post) zou iets kunnen zijn om wat vaker te doen. Dit is geen kritiek, maar slechts een idee dat bij me opkomt. Bij overlijden maakt dat de zaak niet omkeerbaar uiteraard. Maar dan kunnen we dat in ieder geval delen. En als de persoon in kwestie nog leeft is er niets verloren. Integendeel.

Helemaal mee eens.
Beware of darkness.

Offline PeterE

• Vaste bezoeker
« Reactie #18 Gepost op: 17 februari 2021, 09:09:59 »
Ik vind het top dat wij oog voor elkaar hebben. Je raakt op een forum heel snel buiten beeld als je geen direct contact met iemand hebt. Over het algemeen reageer je op een forum wat je leest of je plaatst zelf iets. Het is moeilijk om in de gaten te houden dat je ineens iets mist en dus iemand mist. Daarom hulde voor dit bericht.