Auteur Topic: E-book en powerpoint  (gelezen 760 keer)

Offline PeterE

• Vaste bezoeker
Re: E-book en powerpoint
« Reactie #15 Gepost op: 20 februari 2021, 12:37:46 »
Het is zeker een interessant boek dat door Adriaan beschreven is. Ik heb het met plezier gelezen en ik heb aantal exemplaren af laten drukken die ik in overleg met Adriaan namens hem hier aanbiedt. In totaal heb ik zeven exemplaren om weg te geven.

Degene die ge├»nteresseerd is in een mooi gedrukt ingebonden exemplaar van "Mr Jan Adriaan van Dijk en de vroege Nederlandse fotografie en fotolithografie". stuur mij een PB met je adres en ik stuur het op. Zolang de voorraad strekt natuurlijk  :)

Peter

Offline Arom

• Vaste bezoeker
« Reactie #16 Gepost op: 20 februari 2021, 21:12:09 »
Van E-book naar gedrukt exemplaar. Ik mocht vanavond (nee, niet na negen uur! )een gedrukt boek ontvangen. Prachtige kwaliteit druk en fraaie plaatjes. Ik ben er erg blij mee. Peter, bedankt. !

Arrie

Offline PeterE

• Vaste bezoeker
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2021, 07:41:08 »
Bedankt voor de koffie en het gezellig gesprek Arrie. Je was de eerste en tot nu toe de enige die een boek vroeg. Voor geïnteresseerden op dit forum: Ik heb er nog zes. Laat het even weten als je een boek wilt ontvangen. Ik heb alleen een adres nodig en er zijn geen kosten aan verbonden.

Peter

Offline Arom

• Vaste bezoeker
« Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2021, 10:54:06 »
Onbegrijpelijk dat hier geen enkele belangstelling voor is. 8(

Offline Fotoko

• Vaste bezoeker
« Reactie #19 Gepost op: 22 februari 2021, 16:22:56 »

Zo gauw het boek digitaal werd aangeboden heb ik het aangevraagd, gekregen en met veel genoegen gelezen. Het grote voordeel van digitale boeken is dat ze geen opslagruimte vragen. En als je dan onlangs 13 verhuisdozen met boeken (verzameld in de loop van je leven) weg hebt moeten doen vanwege ruimtegebrek, dan ben je erg blij met zo'n interessant digitaal boek. En nog gratis ook.
analoog, analogisch, analogica, analogiKo

Offline PeterE

• Vaste bezoeker
« Reactie #20 Gepost op: 22 februari 2021, 18:42:33 »
Ik had inderdaad ook iets meer belangstelling verwacht. Een paar boeken hebben hun weg gevonden. Adriaan was er blij mee, jij hebt een exemplaar. Zelf werk zelf ik de hele dag vanaf een beeldscherm, maar dit vond nou echt een mooi boek om van papier te lezen. Maar ik begrijp ook de overwegingen van anderen wel die net zo lief een pdf hebben omdat fysieke boeken ruimte in beslag nemen. Allemaal valide overwegingen natuurlijk en het is ook geen enkel probleem. Als er hier geen reactie komt, dan kan ik er nog wel een paar in mijn omgeving kwijt en anders gaan ze op een gegeven moment naar de kringloop. Het ligt hier ook niet in de weg. Zoals ik je had uitgelegd heb ik wat te veel exemplaren door een fout bij de drukker, vandaar dat ik ze hier aanbood.

Offline Mono

• Analoog liefhebber
« Reactie #21 Gepost op: 22 februari 2021, 19:09:29 »
Ik was wat traag van begrip of zo, maar ik heb Peter bericht gestuurd hoor.  :)
Wie bang is om te vragen schaamt zich om te leren.

Offline Mono

• Analoog liefhebber
« Reactie #22 Gepost op: 24 februari 2021, 16:16:26 »
En hij is binnen! Een gebonden boek met harde kaft. Ik heb hem nog niet uit vanzelf, maar dit ziet er heel interessant uit. En zulke boeken lees ik van kaft tot kaft.   ^^

Peter, hartelijk dank voor dit ontzettend leuke gebaar.
En schrijver/samensteller Adriaan ook zeer bedankt.

:)  :)
Wie bang is om te vragen schaamt zich om te leren.

Offline ToonC

• Nieuw
  • *
« Reactie #23 Gepost op: 24 februari 2021, 23:56:12 »
Bij mij kwam hij vanmiddag binnen. Ziet er heel mooi uit en ga daar binnenkort eens goed voor zitten. Peter heel erg bedankt en complimenten voor de schrijver.
Toon.