Hallo allemaal, mijn naam is Sander, ik ben 50 jaar, getrouwd en vader van 2 kinderen (20 en 18 alweer). Ik ben op mijn 15e begonnen met fotografie en heb heel wat camera's gehad. Van een Practica MTL3 tot een Leica M3, van een Hasselblad 501c tot een Rollop 2 oog en nog heel veel ander mooi spul.Ergens in 2001 overgestapt naar digitaal... o.a. omdat de DOKA moest wijken voor een kinderkamer 😅 Affijn, jaren digitaal gefotografeerd en eigenlijk doe ik dat nog steeds. Nu liep ik een tijd terug in Dld. door een dorpje langs een fotowinkel en zag daar wat prachtig analoog apparatuur liggen... O.a. een prachtige Exakta. Ik was samen met een collega en die keek mij verwonderd aan, "vind je dat mooi? Dan heb ik nog wel wat voor je". Niet lang daarna kreeg ik een doos met 'ouwe rommel'... Het is van alles wat, maar intussen heb ik wel door dat er prachtige camera's en objectieven bij zitten. Ik zal eerdaags wat foto's plaatsen, mijn lichtmeter had ik nog, mijn DOKA staat nog bij mijn ouders thuis... We gaan weer analoog fotograferen 😎