Auteur Topic: De tweede van Kyan  (gelezen 246 keer)

Offline henk47

• Analoog liefhebber
De tweede van Kyan
« Gepost op: 15 oktober 2020, 13:13:10 »
... en na de opnames vlug terug naar de Lego ...

Misschien herinneren jullie je deze pose van een jaar geleden, Kyan ... zet eens grote ogen op ....
Van nature heeft Kyan, net als moeder Wendy, nogal grote kijkertjes....
Twee flitsers in de ogen, ach, who cares....
Gisteren bracht ik het sticky met de foto's, hij zag me en rende op me af .... "Heeeeenk ....". Ja, ik heb unne vriend bij haha

groets Henk

Offline Mono

• Analoog liefhebber
Re: De tweede van Kyan
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2020, 13:37:14 »
Ook heel fraai.
Wie bang is om te vragen schaamt zich om te leren.

Offline EricDamstra

• Regelmatige bezoeker
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2020, 15:06:44 »
Fotogeniek mannetje en een goede fotograaf, dat levert iets moois op

Offline Erwin TF

• Analoog liefhebber
  • Zal ik het ooit eens leren.... Betwijfel het.
    • Flickr
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2020, 19:14:12 »
Die ogen.....
A technically perfect photograph can be the world's most boring picture -Andreas Feininger-

Offline Roepers

• Regelmatige bezoeker
  • **
    • Een galerij met voornamelijk analoge foto's
« Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2020, 19:42:04 »
Hele mooie foto. Ik voel mij eigenlijk wat beschroomd omdat te zeggen van een foto van iemand die op veel hoger niveau fotografeert dan ik. Mijn opmerking over de flitsers in de ogen was niet bedoeld als kritiek, integendeel. Ik hou eigenlijk van dat soort details in een foto die iets vertellen van de opname en zich een beetje onttrekken aan de controle van de fotograaf. Ik  geniet daarvan. Het is toch onmogelijk te voorkomen dat die mooie grote ogen iets reflecteren van wat er aan het gebeuren is tegenover hem?
Groet,

Marco

www.roepers.net

Offline henk47

• Analoog liefhebber
« Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2020, 14:11:04 »
Hele mooie foto. Ik voel mij eigenlijk wat beschroomd omdat te zeggen van een foto van iemand die op veel hoger niveau fotografeert dan ik. Mijn opmerking over de flitsers in de ogen was niet bedoeld als kritiek, integendeel. Ik hou eigenlijk van dat soort details in een foto die iets vertellen van de opname en zich een beetje onttrekken aan de controle van de fotograaf. Ik  geniet daarvan. Het is toch onmogelijk te voorkomen dat die mooie grote ogen iets reflecteren van wat er aan het gebeuren is tegenover hem?

Dank voor het compliment. Nou, ik poets dikwijls in de ogen wel het tweede lichtje weg hoor, ik zal het hier gewoon vergeten zijn.
En wat dat niveau betreft, ik maak ook foto's waar ik niet zo tevreden over ben... Het gaat erom dat je plezier hebt in het maken,
dat de gefotografeerde er zichzelf goed in terugziet en je bedoeling bij het maken gelukt is. Ik hou ervan om scherpe beelden te
maken, maar kan ook best genieten van opnamen waarbij dat (bewust...) is nagelaten...

Offline jbladel

• Regelmatige bezoeker
  • **
  • Praktica MLT 5 B en een fan van Meyer Optik Lenzen
« Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2020, 17:34:13 »
Dank voor het compliment. Nou, ik poets dikwijls in de ogen wel het tweede lichtje weg hoor, ik zal het hier gewoon vergeten zijn.
En wat dat niveau betreft, ik maak ook foto's waar ik niet zo tevreden over ben... Het gaat erom dat je plezier hebt in het maken,
dat de gefotografeerde er zichzelf goed in terugziet en je bedoeling bij het maken gelukt is. Ik hou ervan om scherpe beelden te
maken, maar kan ook best genieten van opnamen waarbij dat (bewust...) is nagelaten...

Oud hollands bescheiden, ik zie het al.
Ik volg deze serie met ontzettend veel plezier, zeker na je linkje over de methode gevolgt te hebben.
Het zijn eigenlijk allemaal pareltjes, maar deze ogen kijken wel dwars door je heen..
Dank voor het delen!
Ik heb geen idee maar ik doe het toch

Offline henk47

• Analoog liefhebber
« Reactie #7 Gepost op: 21 oktober 2020, 01:04:48 »
Oud hollands bescheiden, ik zie het al.
Ik volg deze serie met ontzettend veel plezier, zeker na je linkje over de methode gevolgt te hebben.
Het zijn eigenlijk allemaal pareltjes, maar deze ogen kijken wel dwars door je heen..
Dank voor het delen!

Dank je wel, wordt vervolgd.
Kyan heb ik vorig jaar ook gefotografeerd op wetplate, nadat ik bij hem thuis ook verrast werd door zijn grote ogen (heeft ie van zijn moeder, en de
ogen van zijn vader zijn ook werkelijk gitzwart...). Kyan is nu 7,5 jaar lijkt wel jonger want is nogal klein...Hier even ter herinnering...