Het hangt ervan af wat je wil. Als je sporadisch wat wilt afdrukken dan lijkt het me prima maar als je meer gaat doen lijkt de camera mij te fragiel. Verder zit volgens mij bij de nieuwere camera's de scherpstelknop nogal onhandig - vooral bij grotere vergrotingen. Multigrade filters kan alleen voor de lens. Persoonlijk vindt ik dat minder handig maar er is ook geen goed alternatief hier.
Ik denk dat de LED lamp ook niet heel sterk is - dat geeft vooral langere belichtingstijden.
Je kunt er het beste wel een echte vergrotings lens bij kopen en zo'n zuil als in hun filmpje is ook handig (ipv statief) . Daar kan je het beste een goedkope vergroter voor nemen (wel eerst goed kijken of dat koppelt met je camera).
Persoonlijk heb ik liever een echte vergroter. Die is ervoor gebouwd en dan kan je camera gewoon in de tas blijven voor het maken van foto's.
Jon
Het is natuurlijk mijn eerste ervaring.
Maar wat ik vooral vrees is dat de Intrepid als vergroter te gebruiken, vrij 'instabiel' is.
Aan de andere kant is mijn ruimte wel beperkt. Ik heb één ruimte die ik echt vlot licht/dicht kan maken en daar kan ik vermoedelijk géén supergrote vergroter gaan zetten.
Tenzij het ene is die al wat mobieler is in gebruik.
Plus, zoals je zei moet ik de Intrepid telkens aanpassen om te gaan van camera naar vergroter en omgekeerd.
Maar zoals ik zei; zijn het ook dan weer mijn eerste stappen met een vergroter.
Momenteel ben ik nog niet echt gebruikerservaringen erover tegengekomen. Wel mensen die het pakket opendoen, maar meer dan dat niet.