Dank voor alle reacties!
Het zijn mooie foto's, ze ogen alleen donker.
klopt! vind ik ook, had wel iets lichter gemogen maar tijdens de cursus maar weinig tijd en op het proefstrookje leek dit de juiste belichtingstijd. misschien toch korter gemoeten.
Het feit dat ze met een Praktica BX20 gemaakt zijn neemt het resultaat al bij voorbaat voor me in. Afgezien daarvan zijn het mooie plaatjes. Bij de eerste vind ik de donkere afdruk erg geslaagd.
Hahaha, nog een Praktica fan! Op de Cursus vooral veel Olympusen OM1 en OM10, zelfs een Trip terwijl er bij de curcus staat dat je zelf diafragmna en sluitertijd moet kunnen instellen.
Mooi hoor, zeker die onderste. Bijna een silhouet.
Dankjewel! Het had misschien allemaal een tikje lichter gekund maar de adrenaline van de spanning alles goed te doen gierde door mijn lijf waardoor het beoordelen niet meeviel.
Goed gedaan Hans ; je bent goe bezig . Maar wel verder blijven doen hé !
Ben het wel van plan! Je schijnt de doka van het SKVR in Rotterdam voor €10,00 een halve dag te mogen gebruiken dus dat maakt het wel laag drempelig.
Juist.
En vooral dat laatste. 
Hartelijk dank!!!!
Goede compositie… 
In het donkere gedeeltes, mis ik tekening, het loopt voor mij te veel dicht… 
Met groet, Marius.
Dank Marius! Ik vind ze zelf ook iets te donker. Ik had misschien iets korter moeten belichten mooie les voor de volgende keer
Hartelijke groet allemaal.
Hans