De Fototas > Camera's

Welke camera's staan onderaan je lijst?

(1/16) > >>

michiel:
Dwz. welke camera's gebruik je weinig, of ben je zo verveeld mee dat je snakt naar iets anders, en ze overweegt naar marktplaats, de kringloop of de vuilstort te brengen?

Zelf heb ik twee Olympus zoom compacts (met trage lenzen) - die zijn gemakkelijk in het gebruik, maar missen ook de analoge 'feel'.

Een Minolta Autocord die - ondanks een reparatiepoging - nooit goed heeft gewerkt :/

Wat Canon spul op impuls gekocht bij de kringloop.  Een AE-1 en een T70.  Daar moet ik nog eerst een rolletje doorheen jagen voor ik me er vanaf maak.   En een Dynax 5, daar geldt hetzelfde voor.

Ondanks dat ik me altijd voorneem niet te veel fotospullen te verzamelen, slaag ik er toch in te verzuipen in ongebruikte, ongeliefde camera's.  Maar ik denk dat ik niet de enige zal zijn hier :)

Fred:
Ik heb camera's die ik niet gebruik maar die ik wel bewaar vanwege hun emotionele waarde.

Van mijn Pentaxen heb ik alleen nog de LX, MX, KX en ME de overigen zijn/gaan langzaam de deur uit.
Ik heb ook nog een Mamiya 500 TL waar ik niets mee doe.
Een defecte Seagull 4b-1 als ik hier een andere sluiter voor vind mag die ook weg.

Fotomaan:
 Ik heb nog een paar balgcamera's van ADOX waar ik niets mee doe.

Roeland:
Ik heb een stuk of 5 russen met objectieven in goede en werkende staat die ik wel allemaal tegelijk zou willen ruilen voor een goedwerkende Leica III met 5 cm obj.
Iemand? ^D

Fred:

--- Citaat van: Roeland op 30 december 2019, 06:36:29 ---Ik heb een stuk of 5 russen met objectieven in goede en werkende staat die ik wel allemaal tegelijk zou willen ruilen voor een goedwerkende Leica III met 5 cm obj.
Iemand? ^D

--- Einde van citaat ---

Ik heb hier nog een stuk of 16 FSU camera's in zeer goede werkende staat maar die ruil ik niet, als ik de uren tel dat ik aan restauratie van die camera's heb besteed dan is een hele krat met Leica's nog niet genoeg. :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie