Auteur Topic: FILM Ferrania  (gelezen 6193 keer)

Offline elvinhaak

• Analoog liefhebber
  • www.elvinshoot.net
    • ElvinShoot
Re: FILM Ferrania
« Reactie #45 Gepost op: 8 januari 2020, 01:27:19 »
Nee..
Je kreeg de keuze. Met een korting P30 kopen (wat ik dus niet gedaan heb) en de originele reward houden
of: inwisselen voor P30.

Ik heb zelf gekozen om de originele Reward te houden (rolfilm voor mij, maar dat kon je kiezen bij de start van de campagne).

En als je daarvoor gekozen hebt en zelf dus niet met korting die P30 gekocht hebt, krijg je dus idd nog geen film toegestuurd zolang de campagne nog loopt en de productie van de kleurenfilm nog niet gedaan is.
En ja de hele kickstarter is voor het behouden / heropstarten van de fabrikage van de film en dat is een lang project. Ik krijg telkens updates  via de mail en ze zijn er nog niet door allerlei omstandigheden die ook soms positief zijn voor het behoud van alle zaken die bij  het proces horen.

Voor mij : het lijkt me leuk om het 'cadeautje' van de film uiteindelijk te ontvangen maar als de history en de machines maar bewaard blijven vind ik het ook goed eerlijk gezegd.

@janb ja je had een tijd geleden de keuze voor een bepaalde periode. Voor zover ik weet gaan ze nu verder volgens de plannen die toen na die keuzes zijn opgesteld dus moet je nu geduld hebben. Het lijkt me leuk om over een tijd die diafilm te krijgen hoor - spannend!

« Laatst bewerkt op: 8 januari 2020, 01:30:41 door elvinhaak »
ME-super(s), ME, MZ-5, MZ-7, Praktica's, Flexaret's, een paar lensjes... APS, DOKA, ook wat digitaals... http://elvinhaak.xyz/elvin/foto voor een overzicht en www.elvinshoot.nl.