Algemeen > "Waar kunnen we naar toe?"

GEANNULEERD: UITNODIGING eerste Analoge fototafel op 30-11-2019

(1/8) > >>

Paul Verrips:

Op zaterdag 30 november aanstaande zal de eerste Analoge fototafel worden gehouden.
Het idee van de Analoge fototafel is geboren tijdens een gezamenlijk fototripje van 3 fotovrienden naar Wetzlar.
Ontstaan uit de behoefte om samen met andere liefhebbers van de analoge fotografie het enthousiasme te delen.

De opzet is om elkaar eens per 2 maanden aan de Analoge fototafel te ontmoeten in het centraal gelegen Amersfoort.
We kunnen analoge afdrukken met elkaar delen, elkaars analoge camera's bekijken (met of zonder uitleg), fotoboeken bekijken of bespreken......Noem maar op! Wil je anekdotes vertellen, luisteren, delen, van het samenzijn genieten?

Kom dan zaterdag 30 november naar:

Centraal ketelhuis
Soesterweg 320
3812 BH Amersfoort
https://wagenwerkplaats.nl/locaties/centraalketelhuis/

De locatie ligt aan de noordzijde van het centraal station (loopafstand 900m.) en is tevens per auto goed bereikbaar.

Vanaf 11:00 uur kunnen we hier terecht en zullen de eersten aanwezig zijn.
Het is geen photowalk of iets dergelijks, echter heb je daar zin in? 
Ons principe is: analoge vrijheid, analoge blijheid!

Fotografeer je digitaal, maar ben je nieuwsgierig naar analoge fotografie? Twijfel niet, je bent van harte welkom!

Een echte eindtijd hebben we niet, maar het zou mooi zijn als we een aantal uurtjes in gezelligheid met elkaar delen.
Bij het Centraal ketelhuis kan eventueel ook geluncht worden.

Stuur voor aanmelding een mailtje naar: analogisch2019@gmail.com
Zo kunnen we rekening houden met de omvang van de stamtafel.

Hartelijke groet,
Paul Verrips, Joop Rahder & Wim Willemse

TOELICHTING ANNULERING:
Helaas komen wij tot de conclusie dat de locatie Centraal ketelhuis te Amersfoort, ons de verplichting oplegt dat alle deelnemers moeten lunchen en er slechts opties zijn voor lunch, bestaande uit brood waarbij het beleg niet gekozen kan worden.
Andere gerechten van de lunchkaart mogen niet worden gekozen als de groep groter is dan 6 personen en iedereen moet ruim van te voren zijn keuze kenbaar maken.

Door deze starre opstelling hebben we besloten om de geplande bijeenkomst te annuleren en op zoek te gaan naar een alternatieve locatie die wel past binnen onze wensen.

Dus de bijeenkomst van de 30ste komt bij deze te vervallen en we informeren je zodra we een geschikt alternatief hebben.

leevmeister:
Erg leuk initiatief, helaas op de zaterdag heb ik andere verplichtingen (werk), dus ik zal er niet bij kunnen zijn. Anders had ik graag gekomen.

Erwin TF:
Leuk idee, waarschijnlijk kom ik.

moto:
Weer zo'n pokke end uit de buurt  :(
Gr. Joop

Fotomaan:
Geweldig initiatief! Ik ben er bij  :)
Ik zal nog een mail sturen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie