Auteur Topic: Canon A-1 checkup Rotterdam  (gelezen 395 keer)

Offline wvano

• Nieuw
  • *
Canon A-1 checkup Rotterdam
« Gepost op: 2 januari 2019, 16:40:36 »
Beste gebruikers,

Weet iemand een "mannetje" (kleine winkeltjes, vergeten winkeltjes) die oude canons checkt en eventueel lightseals en kleine reparaties uitvoert in de omgeving Rotterdam. Ik wil niet gelijk naar de wat grotere winkels gaan die hier een vermogen voor rekenen. Natuurlijk leg ik er voor neer wat het waard is.

Ik hoor het graag!

-Woody

Offline Jonnie88

• Analoog liefhebber
    • www.pbase.com/jonnie88
Re: Canon A-1 checkup Rotterdam
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2019, 17:10:16 »
Wil van Manen (http://www.kamera-service.info/index.php/nl/) zit in Zoetermeer. Dat moet te doen zijn vanuit Rotterdam.

Jon

Offline toines

• Analoog liefhebber
    • Antoine Sijnesael Fotografie
« Reactie #2 Gepost op: 2 januari 2019, 19:22:26 »
Haspel in Krimpen doet nog wel eens iets al is ie er officieel mee gestopt maar proberen kan altijd.

http://www.camerareparatie.nl/
Een paar Nikon, Minolta en Olympus analoge camera's en een paar Nikon digi reflexen. Een Bronica SQ-A set en SQ-Ai set, Mamiya 645 set en een Kiev 60 met leuke objectieven.

Offline willemse

• Analoog liefhebber
  • de beste foto,s maak je zelf
« Reactie #3 Gepost op: 2 januari 2019, 20:55:13 »
Camtec in Boskoop,een koopje kan je vergeten opzijn minst moet je aan 75 euro denken
Wim

Offline wvano

• Nieuw
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2019, 10:44:33 »
Camtec in Boskoop,een koopje kan je vergeten opzijn minst moet je aan 75 euro denken
Wim

Bedankt! Een prijs rond de 75 euro zou overigens prima zijn! ik ga er naar kijken

Offline Willie W

• Vaste bezoeker
« Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2019, 14:47:14 »
Cameraherstelpunt zit in Rotterdam
Goeie ervaring mee
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.

Offline Marcel

• Regelmatige bezoeker
  • **
  • Hoe bedoel je lelijk
« Reactie #6 Gepost op: 6 januari 2019, 13:36:12 »
Haspel in Krimpen doet nog wel eens iets al is ie er officieel mee gestopt maar proberen kan altijd.

http://www.camerareparatie.nl/
Haspel zit / zat niet in Krimpen maar zat in Rotterdam.

Offline toines

• Analoog liefhebber
« Reactie #7 Gepost op: 6 januari 2019, 19:30:49 »
Haspel zit / zat niet in Krimpen maar zat in Rotterdam.
Dat weet ik, hij zat aan de Strevelsweg tot aan zijn pensioen maar neemt nu alleen nog sporadisch reparaties aan via een collega in Krimpen of verzenden per post. Staat ook op de website als je die goed gelezen hebt!
Een paar Nikon, Minolta en Olympus analoge camera's en een paar Nikon digi reflexen. Een Bronica SQ-A set en SQ-Ai set, Mamiya 645 set en een Kiev 60 met leuke objectieven.

Offline Marcel

• Regelmatige bezoeker
  • **
  • Hoe bedoel je lelijk
« Reactie #8 Gepost op: 7 januari 2019, 14:57:42 »
Dat weet ik, hij zat aan de Strevelsweg tot aan zijn pensioen maar neemt nu alleen nog sporadisch reparaties aan via een collega in Krimpen of verzenden per post. Staat ook op de website als je die goed gelezen hebt!
Hoef ik niet te lezen ik heb gewoon contact met Haspel, is een oud collega.
Het was mijn bedoeling dat mensen niet gaan zoeken naar Haspel in Krimpen meer niet maar wordt schijnbaar niet in dank afgenomen  :(

Offline toines

• Analoog liefhebber
« Reactie #9 Gepost op: 7 januari 2019, 15:18:25 »
Hoef ik niet te lezen ik heb gewoon contact met Haspel, is een oud collega.
Het was mijn bedoeling dat mensen niet gaan zoeken naar Haspel in Krimpen meer niet maar wordt schijnbaar niet in dank afgenomen  :(
Vandaar dat ik de link naar de website er bij heb gezet, dan hoef je niet te zoeken en heb je meteen alle info.

topsecret-dna