Auteur Topic: De reizende camera 3  (gelezen 19970 keer)

Offline jelgervandijk

• Vaste bezoeker
  • Niet geschoten is altijd mis...
Re: De reizende camera 3
« Reactie #15 Gepost op: 19 september 2017, 22:34:07 »
Allemaal prima

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Beautiflex TLR, Belfoca, Agfa Click II, Reporter Junior II, Franka Solida Jr.

Offline Mard0

• Vaste bezoeker
« Reactie #16 Gepost op: 20 september 2017, 13:27:38 »
gelieve  wel rekening te houden met de ontwikkeling

Als het de Kodak color VR wordt dan wordt de film natuurlijk gewoon in C41 ontwikkeld.

Als het de RPX400 wordt dan zal ik deze ontwikkelen in xtol.
Groeten,

Martijn

Offline koraks

• Analoog liefhebber
  • Enfant terrible
« Reactie #17 Gepost op: 21 september 2017, 07:59:30 »
Handig, zo'n lijstje met adressen. Zeker in combinatie met diverse foto's van/gemaakt met leuke apparatuur. Gelukkig ben ik geen lid van het dievengilde... >:D
De dag dat ik volledig tevreden ben met mijn foto's, is de dag dat ik de camera aan de wilgen hang.

Offline Degroto

• Analoog liefhebber
  • Fotograaf
    • All things Analogue
« Reactie #18 Gepost op: 21 september 2017, 08:07:42 »
Handig, zo'n lijstje met adressen. Zeker in combinatie met diverse foto's van/gemaakt met leuke apparatuur. Gelukkig ben ik geen lid van het dievengilde... >:D
Wat niet is kan nog komen natuurlijk  >:D >:D

Lijkt mij ook leuk om mee te doen.
Reality is whatever stays when you stop believing in it.

Offline eMWee

• Analoog liefhebber
« Reactie #19 Gepost op: 21 september 2017, 10:50:37 »

Als je  iemand zijn  naam  bij Google intikt krijg je automatisch  deze persoon  zijn  adresgegeven en eventueel een  foto  van  z'n woning ; trouwens  , de meesten zetten  alles open  en bloot op  sociale media.
Voor mij is  m'n  adres geen geheim  hoor !

Grts
Maurits

Offline Jonnie88

• Analoog liefhebber
    • www.pbase.com/jonnie88
« Reactie #20 Gepost op: 21 september 2017, 11:13:07 »
Als je  iemand zijn  naam  bij Google intikt krijg je automatisch  deze persoon  zijn  adresgegeven en eventueel een  foto  van  z'n woning

Net even geprobeerd. Klopt niet.

Op zich zou ik inderdaad wel voorzichtig zijn met adres gegevens. Volgens mij werden die de vorige keer ook niet zo openbaar gemaakt.

Jon

Offline sterremuur

• Analoog liefhebber
    • Flickr
« Reactie #21 Gepost op: 21 september 2017, 11:44:08 »
Mijn adres is bekend hoor.
Als je ervoor staat kun je het precies zien.
En ook het adres van mijn buurman.
Overigens werkt die bij de politie en traint speurhonden... >:D

« Laatst bewerkt op: 4 mei 2018, 10:52:44 door sterremuur »

Offline T.M.

• Regelmatige bezoeker
  • **
« Reactie #22 Gepost op: 22 september 2017, 18:46:14 »
Leuk! ik doe mee.  :D
"Photography is the only language that can be understood anywhere in the world." - Bruno Barbey

Offline Mard0

• Vaste bezoeker
« Reactie #23 Gepost op: 23 september 2017, 09:33:30 »

Security is there to keep honest people honest.
Ik had zelf ook liever gezien dat er een beter systeem was, maar dat is er op het moment niet. En zoals eerder gezegd, als je mee wilt doen maar niet op de lijst wilt stuur me dan even een PM. Wanneer je mee wilt doen zal je altijd je adres met minimaal 1 vreemde moeten delen.
Groeten,

Martijn

Offline Fotohuis

• Analoog liefhebber
  • Фотография это весело
« Reactie #24 Gepost op: 23 september 2017, 10:28:27 »
Ik doe ook mee.
Als je wilt kan ik voor Fomapan 100-200-400 of Retropan 320 zorgen. Je moet dan wel op die Minolta de iso met de hand in kunnen stellen want de Fomapan films hebben sinds vorig jaar geen DX-code meer.
Роберт
"De enige beperking in je fotografie ben je zelf"

http://gallery.fotohuisrovo.nl/
http://www.flickr.com/photos/fotohuisrovo/

Offline Mard0

• Vaste bezoeker
« Reactie #25 Gepost op: 23 september 2017, 10:41:54 »
Ik doe ook mee.
Als je wilt kan ik voor Fomapan 100-200-400 of Retropan 320 zorgen. Je moet dan wel op die Minolta de iso met de hand in kunnen stellen want de Fomapan films hebben sinds vorig jaar geen DX-code meer.

De Minolta is enkel in te stellen op 100, 200 en 400 wanneer er geen DX code aanwezig is.

We hebben een hoop keuze in film nu. Fomapan 100, 200, 400, Retropan 320, RPX400 en Kodak color VR 400
Groeten,

Martijn

Offline HoodedOne

• Forumbeheerder
  • Analoog liefhebber
« Reactie #26 Gepost op: 23 september 2017, 12:42:16 »
Security is there to keep honest people honest.
Ik had zelf ook liever gezien dat er een beter systeem was, maar dat is er op het moment niet. En zoals eerder gezegd, als je mee wilt doen maar niet op de lijst wilt stuur me dan even een PM. Wanneer je mee wilt doen zal je altijd je adres met minimaal 1 vreemde moeten delen.

Voeg bij de kamera een lijstje met de namen (en forum namen). En degene die de kamera heeft, neemt contact op (pm of email) met de volgende op de lijst voor een adres. Geen registratie nodig van alle adressen. De lijst met namen kan je zelfs op het forum plaatsen, zodat iedereen altijd de mogelijkheid heeft om het online op te zoeken.
Je moet het niet moeilijker maken dan het is. Maar je mag best voorzichtig zijn met het blind verspreiden van adressen.
Hans

“If you cannot please everyone with your deeds and your art, please a few” [Schiller]

Wahrheit ist Feuer, und Wahrheit reden heisst leuchten und brennen. [L. Schefer]

Offline Fotomaan

• Analoog liefhebber
  • Het zonesysteem van ratio naar emotie :-o)
« Reactie #27 Gepost op: 23 september 2017, 17:44:36 »
Privacy is een illusie.
Dat bestaat helemaal niet meer.
Ik weet niet of dat goed of slecht is. Ik kan er in't ieder geval niets aan veranderen.

https://www.google.nl/search?q=Charles+Waagenaar&ei=doDGWYbdKI7MwQLo7rigAQ&start=0&sa=N&biw=1515&bih=933

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.

Offline HoodedOne

• Forumbeheerder
  • Analoog liefhebber
« Reactie #28 Gepost op: 23 september 2017, 18:13:01 »
Privacy is een illusie.
Ik weet niet of dat goed of slecht is. Ik kan er in't ieder geval niets aan veranderen.

https://www.google.nl/search?q=Charles+Waagenaar&ei=doDGWYbdKI7MwQLo7rigAQ&start=0&sa=N&biw=1515&bih=933

Groetjes van mij,
Charles Waagenaar

Dat is een heel andere discussie Charles.
Iedereen mag in principe mijn adres weten. Maar dat wil niet zeggen dat ik het zomaar overal rondbazuin. En als je iets wil doen zoals een reizende camera, dan mag je daar best rekening mee houden. Zoals ik al aangaf is het een kleine moeite, maar het was maar mijn visie op de opmerking dat er "geen beter systeem” was.
Hans

“If you cannot please everyone with your deeds and your art, please a few” [Schiller]

Wahrheit ist Feuer, und Wahrheit reden heisst leuchten und brennen. [L. Schefer]

Offline Erwin TF

• Analoog liefhebber
  • Zal ik het ooit eens leren.... Betwijfel het.
    • Flickr
« Reactie #29 Gepost op: 23 september 2017, 20:57:23 »
Privacy is een illusie.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Hé, er staan ook foto's van mij tussen.
A technically perfect photograph can be the world's most boring picture -Andreas Feininger-