Auteur Topic: Oud rolletje in een oude camera van marktplaats.  (gelezen 1285 keer)

Offline elvinhaak

• Analoog liefhebber
  • www.elvinshoot.net
    • ElvinShoot
Re: Oud rolletje in een oude camera van marktplaats.
« Reactie #30 Gepost op: 9 juni 2018, 10:21:43 »
Tsja, hoe probeer je een toestel uit he...
Als ik zoiets op een rommelmarkt tegenkom: even voelen of transport werkt... he, nog een film erin. Even uitproberen. Opname maken. Ok, lijkt te werken.
Terugspoelen om misschien ooit te ontwikkelen, openmaken, achterwand inspecteren, ok ziet er nog goed uit, zo mogelijk nog een paar proefshots voor de sluiter en dan beslissen wel of niet te kopen.

Maar terug naar de foto's: zo'n standbeeld moet toch wel te herkennen zijn voor iemand?
Is er iets waarmee je snel standbeelden terug kan vinden met hun locatie tegenwoordig wellicht?
ME-super(s), ME, MZ-5, MZ-7, Praktica's, Flexaret's, een paar lensjes... APS, DOKA, ook wat digitaals... http://elvinhaak.xyz/elvin/foto voor een overzicht en www.elvinshoot.nl.

Offline RPiNut

• Vaste bezoeker
    • Mijn Instagram profiel vol met foto's
Re: Oud rolletje in een oude camera van marktplaats.
« Reactie #31 Gepost op: 11 juni 2018, 09:21:30 »
Ik heb ooit gedaan aan het spel Ingress. Hier staan ook beelden, architectuur etc op. Dit zijn dan speciale hotspots. Misschien kent iemand dit wel. Ik denk dat je uit eindelijk moet gaan uitkijken naar openbare tuinen.
Tim.

Meestal Pentax. Soms een vleugje Rolleiflex..

topsecret-dna