Auteur Topic: Intrepid 8x10 inch  (gelezen 279 keer)

Offline marikapi

• Regelmatige bezoeker
  • **
Intrepid 8x10 inch
« Gepost op: 17 mei 2018, 18:09:14 »
 :( Eindelijk, het lijkt erop dat ik volgende week toch echt mijn 8x10 grootformaat binnen ga krijgen. Besteld in juni 2017 als Kickstarter project. Levertijd was toen September 2017. En nu dan echt bijna binnen. Maarrrrrr... kreeg dit bericht er gelijk bij:

Hello!
Your 8x10 Camera has now shipped and can be tracked with UPS using this number ………………………….
Unfortunately we were not able to include any Film Holders with the camera just yet. This is due to the issues we have had with them mentioned in previous updates. We are still a little while off having them ready and completely understand if you would like to cancel the Film Holder part of your pledge for a full refund (£45 for each film holder) and buy some holders elsewhere. Simply reply to this message if you would like the refund.
Thank you so much for your support and patience over the last few months, Intrepid simply would not exist if it wasn't for you! and once again sorry that we have not been able to get the film holders right just yet, they have been the most complicated part of this project by far and we will get it sorted as soon as we can.
Your pledge is due to be collected from our workshop in the UK tomorrow and should be with you in a few days. If you have any questions at all please get in touch via email (hello@theintrepidcamera.co.uk) or phone 01273 747 547
All the best,
Max & the team

Het ziet er dus naar uit dat ik straks na een jaar wachten eindelijk de camera heb, maar nog geen 8x10 vlakfilm houders. Weet iemand toevallig nog redelijk geprijsde houders te koop? Of misschien voorlopig te leen totdat Intrepid de houders klaar heeft?

Offline Willie W

• Regelmatige bezoeker
  • **
Re: Intrepid 8x10 inch
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2018, 19:50:11 »
Heb je het nieuwere model camera?

Wat filmcassettes betreft op ebay staan er een aantal mocht hier niemand je kunnen helpen.

Veel plezier met de camera, ben benieuwd hoe deze bevalt.

Offline defotobakker

• Analoog liefhebber
    • www.arnoudbakker.com
« Reactie #2 Gepost op: 18 mei 2018, 10:49:55 »
waar zit je in het land?
ik heb hier wel een 8x10"cassette te leen, of eventueel (maar dan moet ik even zoeken )
een houten voor de verkoop ( ?) (is een houten frame en ik geloof metalen schuiven) wel gewoon 8x10" international..dus precies als de fidellity's e.d. alleen ander materiaal..

Offline defotobakker

• Analoog liefhebber
    • www.arnoudbakker.com
« Reactie #3 Gepost op: 18 mei 2018, 10:51:31 »
ik zag 7-bergen, dat is niet speciaal om de hoek, maar okay...

Offline defotobakker

• Analoog liefhebber
    • www.arnoudbakker.com
« Reactie #4 Gepost op: 26 mei 2018, 00:24:58 »
ik geloof dat El groto je van cassettes gaat voorzien, wat betreft lenzen met een grote brandpuntsafstand, je kan je richten tot de rodenstock (klimsch) reprocamera lenzen.. af en toe voor fijne prijzen maar wellicht dat je met je balguittrek in de knoop komt, schneider heeft ook aardige angulons, ik geloof dat die ook flink dekken....

topsecret-dna